Lilla31 2014.06.04. 16:26

A kis csapat

Hát a múltkor megjósolt széthullás összejött, ugyanis rettenetesen lebetegedtem. Gondolom, ehhez hozzájárult ez az össze-vissza időjárás is, na meg az a stressz, amit nap mint nap a munkahelyen megélek. Mindenesetre így most megúsztam a főnökömet, mert kénytelen voltam betegszabit kivenni, de így sem éreztem magam sokkal jobban. Ahogy fél óránként csoszogtam ki a konyhába forró teát főzni magamnak, felmerült bennem az a fájó gondolat, hogy mennyivel egyszerűbb lenne, ha valaki ápolgatna most engem, és nem nekem kéne betegen pattognom. Csak hát ugye nincsen meg az a valakim, aki ezt megtehetné. Ebből pedig egyenesen következett, hogy következőleg ez irányba tapogatózok a Változások Könyvénél, történetesen azt, hogy mit kell tennem azért, hogy végre rám találjon a szerelem?

A múltkori öt yinem után most öt yangot sikerült kiszórnom rizsszemekből, a következő módon: az alsó trigram minden vonala teljes (Ég), míg a felső trigramban az alsó vonal yin (Szél). Ez tehát a 9. kua, azaz „a kis csapat” (Shau Chu). Az útmutató szerint: „Kis erőnyerés, lépj tovább. A helyzet olyan, mint amikor sűrű fellegek borítják az eget, de az eső még várat magára.” Ettől speciel nem lett jó előérzetem. Ez a jel készültséget, nagy vállalkozásra való felkészülést jelent. Ez az időszak kedvező tervezgetésre, gondolatcserére (ez már kicsit jobban tetszett!). De közben arra is utal, hogy a korszak következményei meghaladják a rendelkezésre álló erőforrásokat, ezért óvatosságra van szükség (hát remek…). De kisebb feladatokat elvégezhetek, amik nagyobbakhoz vezethetnek.

Az ötödik vonal jellemző rám, tehát: „Légy hű és együttműködő a szomszédokkal, hogy sikeresen begyűjthesd és szétoszthasd a javakat!” Eszerint szükség van valakire, aki képes összeszedni a munkát és kapcsolatokat létrehozni. A konkrét útmutatóként pedig a várt személy nem jön el.

A könyv már a kezdetekben figyelmeztetett, hogy sokszor adhat olyan választ, amit nem értünk, vagy úgy tűnik, hogy nem a kérdésünkre jelent választ. Hát most úgy érzem, ilyen fejezethez értem el…

A bejegyzés trackback címe:

https://ichingvalaszok.blog.hu/api/trackback/id/tr566277355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása